Wiie!

Ledig nu då! Fan va skönt! Är på stan just nu, var på bolaget innan och köpte dricka till midsommar. En bailyes bland annat;) gottigott! Trodde jag var sjuk imorse när jag vaknade för hade tappat rösten och halsen var precis svullen. Dessutom försov jag mig för klockan ringde inte. Eller så kanske den gjorde men jag stängde väl av omedvetet och somnade om. Förvirrad som jag e. Tur att pappa väckte mig imorse. Vi gick ner till bussen tsm men jag fick åka sj ändå eftersom pappa inte hade med sig busskortet. På jobbet var det segt som fan. Är ju så när semestertider börjar närma sig. Men vi hade lite tårtkalas för att fira midsommar. Jordgubbstårta:) Hoppas att inte hostan blir värre imorn, vill ju parta!! Måste sluta nu, maja ska snart komma:) Bye

Kommentarer
Postat av: M



Anna o jag har precis varit och köpt jordgubbar i regnet ... Bäst att passa på om dom tar slut i morgon! Ha en riktigt mysig midsommar o hälsa Martin, din outröttlige supporter!

Kram från familjen

2009-06-18 @ 14:53:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0