Var positiv!

Ja, sluta gnäll för helvete! Glädj dig åt det du har och sluta bryta ihop för små saker. Sluta gråt över kärlek som ändå inte behöver vara viktigt just nu. Sluta sörj det som du förlorade, det som du hade för en stund. Gå vidare! Tänk på att sommaren är här. Sluta lägg energi på folk som ändå inte vill vara din vän. Sluta störa folk som försöker ge signaler av att de faktiskt inte vill prata med dig. Gå vidare! Livet är inte slut än. Tänk på lägenheten som är din, dina vänner som faktiskt bryr sig, din familj. Tänk på sommaren och ditt jobb som du älskar. Tänk på att det snart är semester och du kan njuta av att göra allt du velat göra. Tänk på att du inte kan få allt på en gång. Gå vidare! Sluta gråt för helvete! Sluta deppa! Sluta tro att alkohol gör dig gladare för det är det värsta man kan göra. Och sluta skriv fyllesms till folk som hatar dig. Gå vidare! Tänk positivt. Glöm alla bekymmer, imorn kmr nya. Världens förvirraste inlägg? Ska vara hemma imorn med, är fortf dålig. Men ska på mötet kl 14 iaf, det måste jag. Sen hem igen och hoppas jag kan gå till jobbet på onsdag. Vill vara frisk på fredag, det är ju då vi ska till landet med jobbet. Tirami sover i min säng och jag ligger här, uttråkad. Vill prata med nån men törs inte ringa de jag vill prata med mest. Gå vidare var det ja. Inte tjata, det förlorar du bara på. She hates you, acceptera det! Fy livet är inte lätt, det bästa är att glömma för nya problem kommer och livet är inte ngn lek. Inte den jävla kärleken heller. Ja kärlek är ingen dans på rosor, så äre! Om jag nu ska bli kär nästa gn, låt det då inte bli jag som gör bort mig, utan låt det då bli du denna gång.

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är bra att du försöker tänka så gumman, det hjälper. jag tänker på dig mycket, undrar hur du mår och känner. kram

2009-06-23 @ 22:51:54

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0