Up & Down

Glad? Njae, inte just nu. Frisk? Långt ifrån..

3 saker som måste hända mig: 1. Vara glad. 2. Vara frisk. 3. Vara en GLAD & LYCKLIG singel.





Kärlek är helt enkelt inget för mig. Som bisexuell är det nästan svårare än för heterosexuella. Folk tror att bisexuella har mer folk att välja bland, men nej då! Kärleken bara lurar mig. Och jag missförstår den.

Ringde Mats förut, det slutade med att jag la på i örat på honom för att jag inte hittade några bra ord och för att jag var så pass ledsen. Förlåt Mats! Du gjorde inget fel, det är jag som är slut.



Varför ska de vara så svårt att vara en nöjd singel? mest för att jag bara varit singel i två veckor än så länge och mina känslor driver för mkt med mig. Älska eller inte älska? Ibland känns det som om jag bara vill ha tbx honom, men jag vet att det är bättre om vi bara är vänner. Och att vara vän funkar inte just nu. Kommer inte kunna gå vidare om vi är vänner, det blir för svårt. Att vara singel är bara kul om man är glad och om man är ute på krogen med alkohol i kroppen. Annars är det piss att vara singel.

Åhh, jag vet inte vad jag skriver nu. Orkar inte formulera mig bra idag.

Jag mår inte bra just nu helt enkelt. Inte bara pga kärlek utan oxå pga osäkerhet, förvirring, rädsla och en massa annat.


Kommentarer
Postat av: Martin

be inte om ursäkt Nadja till mats han förstår dig med.

snälla jag hoppas du känner dig bättre i morn.

kärleken är väldigt jobbig ibland, men det går över.

jag vill vara din vän. kram

2009-06-22 @ 21:38:03

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0