Trött

Varit en hel del festande i helgen. Först midsommarfirandet o sen igår blev det kungsgatans krogar med några vänner. Två av mina tjejkompisar hånglade hela kvällen, liite irriterande om man som jag är singel.
Kom hem vid halv tre, o har mest tagit det lugnt, behövligt! Ska snart koka en mugg té. Tredje muggen blire, för drack två muggar hos kompisen som jag sov hos inatt. (Halsont som sagt)
Imorn är det måndag o denna vecka är det meningen att jag ska flytta. Jag tvivlar på om det verkligen blir nästa vecka, eftersom jag inte vet hur vi ska hinna åka till Ikea ifall att jag får pengar..
Men jag vill flytta! Vill packa mina saker o känna att nu är det dags! Nu är jag vuxen - på riktigt.
Lite läskigt oxå, jag hade aldrig kunnat föreställa mig själv att den dagen skulle komma. Trodde nog att jag aldrig skulle bli stor.

Nu är sommarn här! Solen har lyst hela dan, underbart! men nu sitter jag inomhus för får ont i huvet av solen idag. Beror nog på förkylningen. Ätit två ipren o det har hjälpt, nu är halsen påväg att repa sig men då kommer nästa problem, rinnig näsa o snyta sig sisådär 75 gr per dag.. Hmm, bättre än hosta, som börjar gå över.

Nej, nu ska jag fixa té o äta glass.


Kommentarer
Postat av: Martin

jag hoppas du kan flytta nästa vecka för din skull,

ska bli kul att hjälpa dig att flytta. spännande att se din lägenhet. puss och kram

2009-06-21 @ 22:37:25

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0