Tisdag



Idag gick jag upp tjugo över fem imorse när alarmet på mobilen ringde. behövde gå upp tio min tidigare eftersom jag var i gusum och bussen gick fem över sex. Hemma hos mig går bussen fem i halv sju.
Jag fixade att gå upp trots att jag lade mig sent igår och somnade ännu senare. Martin lade sig när jag sov så jag har inge aning om hur länge han var uppe igår. Men han har sommarlov så han passar väl på att vända på dygnet rejält nu.
Min frukost bestod av ett äpple på bussen och mackor & té som vanligt at the work^^
Efter jobbet tog jag 117 o träffade på Maria Karlsson på bussen.. Hon skulle till Paus o käka sallad. O jag är på bibban och är social med dataskärmen framför mig.
Klockan halv fyra ska jag hem till Fanny och hennes nya lägenhet. Hon bor på bottenvåningen i samma hus som Sofie.=)
Vi ska fika, byta födelsedagspresenter och kanske se film.
På torsdag ska jag på party^^ Hihi, hmm, inte bra att festa så ofta, men man lever bara en gn och jag äär en riktig festis.
Dansade faktiskt på högtalarna på davidsson i Viken, det var najs:D
Och på fredag äre midsommar och Eva avslöjade att hon hittat på en ny lek. Lekarna hon fixar är jätteroliga tycker jag :P
Blir en sväng till bolaget först o köpa nåt så att jag känner att jag inte bara dricker deras o inte ger nåt tibx.
Well, inget kul att sitta vid datan och glo, webben är död.. alla har ju sommarlov hallå? fast iofs, vädret är fint idag så datorn är väl inte högprioriterad idag för många..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0