Sminkväska på vift

Har letat hela dan efter en viss lila sminkväska från body shop innehållandes foundation från body shop och en massa mer smink. Har typ 3 andra sminkväskor men jag vill ha min foundation, den var dyr! Dessutom ska jag ha lite annat smink i. Har letat i mitt rum, mina syskons rum, båda badrummen men jag hittar den inte. Har smsat vänner som jag sovit hos, typ alla svarade inte. Bara maja men väskan var inte hos henne. Sminkväska, kom fram! Vill prata med Maria... Jobba imorn och jag borde sova. Nattinatti och njut av era sommarlov! Mats, kom hem, jag behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Martin

kanske hos mats den ligger:/

2009-06-15 @ 16:15:42
Postat av: Nadja

Nej, jag tror inte det :/

2009-06-15 @ 16:46:02
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0