Sängdags

Ligger i sängen och hostar. Det ekar i huvudet och jag har så ont i huvet pga att jag hostar hela tin. Blä! Slem i halsen och lite svullet. Nackspärren är kvar, gör skitont att vrida på huvet. Hoppas att hostan går över snart. Vill inte hosta sönder mig på midsommar. Har duschat, packat, kollat simpsons och family guy och ätit två mackor med det nyttiga pålägget nutella som egentligen är godis:) men gott som pålägg på mackan tkr jag xP. Torsdag imorn och ledig på fredag! Måste byta stav i tungan. Till en kortare. Sen ska jag köpa örhängen imorn tror jag. Har pengar kvar på presentkortet. Pallar inte skriva mer, hostar för mkt och borde sova för vill verkligen inte känna nackspärren. KRYA på mig och min familj som oxå drabbats av hosta och förkylning.

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad träligt det går någ över snart.. kan kolla nacken på dig imorn om du vill sov gått kram:)

2009-06-18 @ 00:13:49

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0