Så trött...

Tröttheten verkar aldrig ge sig! Jag sov hela natten inatt plus en timma på jobbet i förmiddags. Jag kände mig dålig direkt efter att vi ätit vår frukost och lade mig i soffan i vårt personalrum för att vila. Vad händer? Jo jag somnar och är tydligen svårväckt då jag efter en timma vaknar och går ut till köket där lotta säger att hon försökt väcka mig. Så djupt sov jag. Städade personalrummet sen och nån timma senare blev det lunch. Dagen rullade på och när jag slutade blev det en stund på stan för att köpa nödvändiga saker. Sen åkte jag hem till en kompis och var där ett par timmar. Carro messade sen och undrade om jag var på stan så tänkte åka dit men sen så kom jag på att jag nog är för trött. Mötte Diia och Ida på rese och tog bussen hem med syrran. Väl hemma blev det att käka, prata i tele med martin o duscha. Sen käka igen, ligga i sängen och här ligger jag fortf. Ska snart släcka, är dötrött. Sova- så underbart, vill sova hela tin! Tyvärr måste jag upp halv sex imorn, för börjar jobba halv åtta. Imorn ska jag förresten träffa martin och sen Diia. Hon ska ge mig present.(A) Torsdag imorn. Måste komma ihåg att gå till banken och ta ut kontoutdrag så att min god man kan skicka iväg alla papper. Har plockat fram deklarationspapprena och det så allt ska skickas iväg så jag kan få mina pengar. Ska förresten få tbx omkring tusen spänn efter skatten snart, det blir nice! Och får absolut inte glömma min läkartid på fredag. Ska prata mediciner och sen kolla vad det är för fel på mig, om jag är normal eller inte. Troligen inte. Har mga biverkningar men jag kan sova och det ständigt, underbart eftersom jag haft svårt med att sova förut. Sen så är det lite andra problem som jag ska ta upp med läkaren, misstänker att det är några saker med mig som inte stämmer. För det är väl inte normalt att försvinna från världen och sen känna det som om man nyss vaknat? På stan? Överallt? Nej, det kan inte vara normalt. Borde sova nu, vet snart inte vad det är jag skriver för skit. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag tror att jag kan någon dag nästa vecka. typ fredag kanske?

2009-06-04 @ 09:21:00
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0