Precis genomsvett!

Kom nyss hem från jobbet. Svetten bara rinner om mig, det har varit en seg och varm dag på jobbet. Alla vi svettades som galningar och stora kylen fick bli en plats att kyla av sig i. Åhh, vad jag vill bada! Men med vem? Åka hem kanske till familjen? Är precis slut efter att ha gått i den heta solen. Vi tog en promenad på jobbet oxå och jag gick hem från stan igår kväll vid tio. Så skönt att gå på kvällen, det är svalt! Här blire inte att åka nån varm buss inte! Fast t stan tar jag gärna bussen i hettan men när det börjar bli kväll och mörkt då går jag. Jag går o går, inte likt mig. Fast å andra sidan så älskar jag kvällar. Dagar är jobbiga på så sätt. Idag ska jag handla. Mjölk, frukt och glass. Allt annat har jag redan hemma. Köpte diskställ och sånt igår på klippet. Snart borde jag pallra mig iväg t stan, ska ge några grejer till pappa. Kanske att jag åker med honom hem till familjen så jag kan bada. Sitter i mitt vardagsrum just nu. Svalare här än på balkongen iaf. Eftermiddagssol har jag ja. Köpa solstol. Som det e nu får jag ta ut en köksstol när jag vill sitta på balkongen. Jaha, ska väl förbereda handlingslista och dricka vatten. Bye Bye så länge och njut av solen!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej hur är det, hoppas du mår bättre Nadja^^

ja det är jväligt varmt om dagarna men skönt, det skulle kanske regna

2009-06-30 @ 20:41:28
Postat av: M

Visst var det skönt att bada igår!

2009-07-01 @ 09:45:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0