Nu har jag flyttat!

Och ligger nu på en madrass i sovrummet. Martin är i köket och käkar billys pizza. Idag väcktes jag halv elva hos mina föräldrar och sen blev det att packa klart allting. Fick åka 2 gr eftersom det var så mkt som skulle packas. Köpte dammsugare, vattenkokare, duschstång, duschdraperi och lite annat smått och gott. Sen blev det att storhandla på city gross. Massa mat och basvaror. Har packat upp en jävla massa, martin hjälpte till. Helt slut efteråt. Käkade pizza till lunch och sen vid 8 på kvällen drog vi ut och träffade kompisar. Gick till en fest, men gick vid halv elva för har huvudvärk. Ligger nu här och äter godis. Ska typ sova nu. Min god man kmr imorn halv elva och sen så kmr Jill vid ett. Martin ska åka imorn med 17bussen. Så får sova sj sen. Lite läskigt men det fixar jag. Kan fixa mer med prylar och sånt imorn. Laga mat och matlåda att ha med till jobbet. Sista veckan nu att jobba innan semestern! Sen blire första inflyttningsfesten!:D det blir nog skoj! Martin ska tydligen på karneval i viken då så han kan inte komma:-( synd! Nae, nu måste jag sova. Varit en hektiskt dag full med upplevelser. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

fan vad kul att du fått lägenhet :D Grattis till sig tjejen :D

2009-06-28 @ 00:22:59
URL: http://novaslillamamma.blogg.se/
Postat av: M

Hur lyckades du blogga utan dator o mobil? Eller funkar din mobil nu?

Det känns tomt här utan dej ... vi frågar fortfarande: När kommer Nadja hem? Så kommer vi på ... det gör du ju inte! Men på besök kommer du säkert! Hoppas natten blev skön och att det kändes bra att vakna i nya lyan!

Massa lyckatillkramar från mej o din familj!

2009-06-28 @ 12:34:09

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0