Nationaldagen idag



Som om vi vanligt folk bryr oss om det? Okej, det är röd dag, det är det enda. Och så fyller Eric 17 bast & Amanda fyller 20 bast idag. Grattis till er!
Befinner mig hemma hos Martin i Gusumbyn. Några av hans släkt är här för att fira Erics födelsedag. Vi har fikat och pratat. Och jag känner mig nöjd för att solen är här igen, värmandes skön!
Igår blev det lite party, Först förfest hos en kompis & sen till Otten (fick fribiljett). Kom hem vid halv två.
Många studenter ute, dvs mga ute redan vid 22 när vi kom in. Maja hade långt fint löshår som såg äkta ut och jag hade på mig mina nya jeansleggings samt stora ringarna i öronen;)
Jobbet har gått sådär denna vecka, dels somnade jag och dels så var jag lite depp. Har gått ner för mkt i vikt. Men nu känner jag mig uppåt iaf, efter att ha ätit duktigt idag.

Lite bilder från Otten dårå.. Me and Maja(Mizzy)






Dansgolvet var i grönt ljus denna gång till skillnad från förra gn då det var blått. Var inne i det röda med, men fotona blev så mörka där...

Kul hade vi iaf, även fast det inte blev så mkt att dansa,,^^


Idag vaknade jag rätt tidigt, käkade frukost & såg en skräckfilm The Uninvited


"Systrarna Anna och Alex, återvänder hem efter att ha varit på ett mentalsjukhus, pga mammans död. Hemma så möts de av sin kyliga pappa och hans nya fru, som försöker ta över mammans roll i huset. Första natten i huset ser den yngre systern Anna ett spöke som varnar henne för styvmamman. Det står då klart för henne att styvmamman är farligare än vad man tror. Nu måste systrarna övertyga sin pappa om styvmammans riktiga jag - om de överlever."



Jag tyckte filmen var riktigt bra, men den slutade ganska oväntat för mig. Vissa scener var lite förutsägbara, och mga kanske tycker att även slutet var det, men inte jag. Jag hade aldrig kunnat förutspå slutet i denna film.

Det finns en till film av samma titel, en japansk thriller men med en annan story, den såg vi inte.

Efter filmen bakade Martin muffins & jag diskade. Sen blev det Ica o handla o sen hemåt igen där vi tog det lugnt i väntan på gästerna.

 Nu ska vi nog snart dra till öltältet som är i gusum centrum idag^^

Kommentarer
Postat av: emma

Tackar,trivs i det...Men det blev ingen lugg denna gång. Kanske tar det sen. Har ni kul nere i gusum på gusumdagarna då? Kram Emma

2009-06-06 @ 23:34:42
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0