Midsommardagen

Ringde Mats förut :) Pratade lite om allt möjligt, skönt att höra hans röst igen:) Usch, känner mig skitdum för allt möjligt..
Bakis idag, men börjar bli bättre. Drack för mkt igår som vanligt. Medicinen gör ju sitt^^
Vodka med Cola (!), cider, bärs o en grogg. Det var det och det blev hem o stupa i säng sen. Skönt som f-n!
Gick upp vid 14 idag, varit borta hos Ann & Tossa o fikat och spelat Kubb. De va kul, jag fick ner en! :D
Igår var vi som sagt hos Eva & Rolle o firade. Grillning, god mat, godis, dricka, lekar & mkt snack.
Drog hem ganska tidigt, vid 00 ungefär. Martin kom hem vid 2 o då sov jag som en stock ;)
Tog en hel del bilder, kolla in här. På datumet 20 juni. :) Orkar inte lägga upp några bilder här på bloggen.
Ska snart in till stan o träffa kompisar. Får se vad som händer. Otten eller Hugos? Ingång innan 22 måste det vara, för vill inte betala inträde. Behöver mina pengar till busskort o sånt. Mobilen med.
Blir att sova kvar hos kompis oxå. Martin ska till ann & Tossa sen när jag åkt o gosa med hundarna^^ Kenneth & Sandra har två hundar, en border collie som heter Freja & en labrador som heter Nova. Och så har Ann & Tossa två hundar med.

Nej, nu måste jag gå och fixa mig & packa. See ya, om ngn ute läser??

Byebye


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0