Måndag:)

En bra dag idag! Vaknade av klockan halv sex och gick ut för att käka frukost. Familjens katt Kimra löper igen och var skitjobbig Imorse. Hon klängde hela tin så var tvungen att stänga in henne i vardagsrummet så jag kunde äta frukost och diska i fred, haha. Men sen öppnade jag igen och snabbt uppför trappan med kattgalning efter mig XP. Haha På jobbet har det varit bra, stod i köket idag och hjälpte till att fixa maten. Efter jobbet när jag satt på 117 in till stan så började det ösregna som fan. Gick till gina tricot och prövade lite klänningar. Maja kom sen och jag köpte två klänningar:) en rosaorange och en svart. Sen gick jag och maja hem till hennes pappa en stund och sen åkte vi till hennes mamma där vi var en bra stund. Maja ska på kinarestaurang nu med sin klass och sen till ngn krog eller nattklubb. Jag ska vara med på hennes och Diias student på torsdag, båda springer ut halv tre. Sen kl 17 ska jag vara med när min käre bror springer ut:) Imorn ska jag vara med martin och Diia. Vet inte vad vi ska göra. Martin och jag kanske drar till emma och cricka vid 17. Nu är jag påväg hemåt, ska käka och sen glo vid datan:) Alla fribiljetter var slut i stan till otten och palace så jag kanske får en av maja så jag kan ut och festa på fredag. På torsdag ska jag iaf vara med lite kompisar men ingen utgång blir det isf. På lördag fyller Sophia år så då ska vi först spela kubb och sen käka och sen kolla film. Får se vad som händer.:) Jag längtar till 27 juni , då flyttar jag! Iiiih!;D Livet flyter just nu, just idag är jag jättejätteglad. Är bra eftersom jag brukar vara rätt deppig mellan varven men inte idag:) funderar på att ha på mig min rosaorange klänning på torsdag när kompisar och brorsan springer ut. Och så leggings till. Hoppas det snart blir fint väder, saknar solen som var för ca 2 veckor sen.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0