Majas födelsedag och ikea:)

Hej :) Nadja is very happy today! Slutade jobbet 13, vid 14 åkte jag, pappa,mamma och syrran anna mot lkpg. Mamma skulle till sjukgymnast och vi andra styrde mot ikea! Väl där köpte jag säng, startpaket med kastruller, steksamma, köksredskap och skärbräda och massa sånt. Sen köpte jag två lampor, glödlampor, bestick, tallrikar, och massa sånt. Ska köpa soffa och soffbord nästa gn. :) åkte sen mot min lägenhet där vi lämnade sakerna, sen åkte de andra hem medan jag åkte bussen till stan, gick till vasaparken där maja, hennes kille martin, Alexx'z, Sophia, Ronja och Jawid var. Vi satt kvar rätt länge, fikade, lyssnade på musik, lekte och flummade:) sen var Alexx'z och Ronja tvungna att åka hem med 20.10bussen. Vi andra skildes åt och jag följde med maja hem där vi käkade, lade in bilder på bdb och snackade. Sen skulle jag ta 22.40 bussen hem och maja och jag gick ner till rese tsm och då stod det att min buss skulle avgå kl 23.20! Jag hade kollat fel. Maja och jag gick till max och köpte läsk. Jag fick två samtal så snackade på i mobilen.;) dessutom äre mga som vill komma på första inflyttningsfesten:) skitkul! Ska gå två till sen senare eftersom det är så olika sorters folk jag känner:) Nu sitter jag iaf på bussen påväg hem. Ska packa lite till och sen sova. Har sovmorgon imorn ändå fram till sju:) går ju upp halv sex annars. Att jag har sovmorgon är bara för att vi ska till landet imorn med jobbet och vi ska mötas nio:) men först ska jag och kerstin lämna min micro i min lägenhet: Jag får inte glömma att packa bikini och handduk ikväll! Kanske att jag badar, sånt som märks;) Idag har varit en strålande dag, fullt upp! På lördag blire oxå fullt upp! Kl 12 ska det vara färdigpackat då:) ska åka och köpa dammsugare då med, för det är dammigt i lägenheten efter de som tapetserade. Snart är jag i krokek:) Måste sluta. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-25 @ 23:50:27
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0