Imorgon!!

Åhh, imorgon bor jag ensam på riktigt! Imorgon börjar allt. O då menar jag allt. Ansvar bland annat. Att kunna bestämma mkt mer. Bo i stan, närmre till kompisarna. Och närmre till jobbet.
Har packat nästan allt nu. Det som fattas är madrasser, lakan, mat o såna grejer å det tar vi fram imorn. Men alla kläder o prylar är i princip packade. Fyra flyttkartonger, tre stora sopsäckar för kläder, några väskor fulla, Shiet, jag har inte lite prylar jag! :O

Idag vaknade jag sju, kom hem vid midnatt igår, var hos Maja, men kollade fel på bussen.. :/ Va dötrött imorse, haha.
Kerstin hämtade upp mig i åby o vi åkte hem till min lägenhet för att lämna micron. Sen bar det av till jobbet för att möta upp alla o ta med all mat & sånt. Klockan 10 ungefär var vi på Evas land. Kaffe & tårta blev det först för att fira Lars-Erik som fyller 50 år nästa vecka. Sen badade jag:) I pumashorts & svart sportbh. Det var jag, Mujo, Lars-Erik, Jecca, Eva, Lotta & Kerstin som badade. De andra vägrade, haha.. era fegisar va!
Efter badet blev det käk, potatissallad, vanlig sallad, kött, grönsaker, vattenmelon o sånt.
Kom till stan vid 14, åkte direkt till lägenheten där jag packade upp kläder, o alla köksprylar o lade dem i skåpen & lådorna.. Det behövs mer saker senare, men det får bli i slutet av sommarn när bostadstillägget kommit.
Behöver köpa soffa & soffbord oxå.

Imorgon ska jag storhandla, jag ska ha mat, dammsugare, diskställ, diskmedel, tvättmedel, rengöringsmedel o en massa sånt. Kanske att jag köper gardiner oxå^^

Ska ju åka till Ikea igen nån annan dag, o försöka få tag i skrivbord & skrivbordsstol, soffa & soffbord. Kanske hittar second hand oxå^^

Efter att jag varit i lägenheten iaf, så mötte jag maja på stan, vi gick hem till henne o segade vid datan^^
Sen drog jag t stan o köpte en massa lösgodis & tog kvart i sex bussen hem.
Väl hemma blev det pastasallad t middag, sen packa & sen datan. Har kollat lite på en film emellan, men tröttnade pga all reklam :S

Nu är jag typ skittrött, o klockan är bara halv elva på kvällen.. Sova går inte nu, alldeles för varmt o så trött är jag tyvärr inte att jag klarar av att sova i denna värmen nu...

Chattat lite med alexx'z förut & nu snackar jag med Natta..

Orkar inte blogga så mkt mera idag, så byebye på er läsare!
 And goodnight..<3



Btw, bilder från veckan hittar ni här :) Datumen 25 & 26 juni är bilder som inte lagts ut på bloggen..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0