I´m sick..

Är hemma idag, vaknade av alarmet halv sex, gick ner o drack té samt tog min medecin och gick o lade mig igen för var himla hostig. Hostan som jag trodde var påväg att gå över hade blivit mkt värre och huvudvärk och magont hade jag oxå.
messade jobbet om att jag var sjuk o somnade om o sov till 12 då brorsan väckte mig.
Upp o dricka ännu en mugg té + två mackor. Sen har jag mest varit ute på altanen hela dan o solat. Underbart väder ute ju! solen som värmer, det är bra när man e sjuk. Imorn måste jag till jobbet iaf, för ska på möte kl 14 om lägenheten o det^^
Chattar lite med Natta från jobbet, hon slutar halv två så hon är online^^ Bästa Natta:D



Detta foto tog jag när jag hade gått upp från fönstret från vårt hus. Men nu äre mkt soligare o varmare, alla ligger typ ute på altanen. Jag ska ut igen senare, måste bara svalka mig inomhus först ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Martin

Skönt nu att solen kommer fram, då känner man att sommaren är här^^ krya på dig Nadja

2009-06-22 @ 21:33:33

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0