Hjärnsläpp & adhd-ryck..

"Du är mitt syre när jag har svårt att andas.
Jag älskar dig massvis o kommer alltid att göra.
Förrvirringen är total, liksom tankarna & allt det andra,
osäkerheten tar över o jag vet varken ut eller in
men kärlek lär det alltid vara, vad som än händer
Vi vill gå vidare, men ändå inte
att älska eller inte älska?

Jag klarar inte av några beslut och inte du heller
Vi klarar det

Jag vet att du älskar mig och jag dig

men när, ska det tas några beslut?
jag vill inte än, o jag vet att du känner samma..
Förvirringen är total"




Du vackra tjej, du är min, men du vet inte om det bara.. Inte jag heller..

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad bra du är på att skriva dikter^^ kram

2009-06-13 @ 22:34:51

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0