Hellu:)

Ska snart åka hem :) Bussen går om tjugo minuter.. Hinner inte äta hos Martin, det är synd.. Får äta duktigt hemma ist.
Igår fyllde Eric 17 som sagt och det blev en hel del att dricka. Jag spydde utanför öltältet för hade druckit för mga groggar & vodka med fanta.. xP
Hem o somnade på en gn och vaknade vid tio imorse.. Duschat, fixat mig, packat o grejat lite.. Martin ligger i sina föräldrars säng o typ halvsover.. Lille pojken då, skittrött med andra ord..
Martins & erics bror Cricka kom oxå o det var han som hade med sig skitdrickan som han tydligen fått av chefen sin. Den drickan va stark o jag tål ju inte så mkt, knappt nåt. Jag är ganska liten o äter inte så bra + käkar medicin så får ta det lugnt med drickan till nästa gn.
Well, hemma vid 16 idag, ska städa o sen ta en dusch till. Sen blir det lugnt resten av kvällen, ska upp imorn och jobba.
Nu måste jag dra, ska ta nåt att äta innan jag måste till bussen.
See ya!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0