Godnatt

Snart äre läggdags! Jag borde vara trött men är det konstigt nog inte. Klockan är över tio och jag var skittrött i eftermiddags. Så vad gjorde jag när jag kom hem? Jo först käkade jag, sen städa och sen upptäcka att Tirami hade smitit ut när mamma kom in med henne efter att ha varit nära att köra på henne. Tirami är en innekatt och jag som letat efter henne inomhus men förmodat att hon antagligen gömt sig för att Kimra löper. Efter mkt gos med Tirren blev det middag, sen städa färdigt och sen kaffe:) efter en dusch och fix med ett bångstyrigt hår blev det att snacka med martin i tele. Den här veckan händer det en hel del! Bror min tar studenten på torsdag, fy fan vad bra han är!;) imorn ska jag ev umgås med maja, kanske film? På tisdag ska jag vara med martin. Onsdag vara med mats och maria. Torsdag fira bror min och sen kanske festa med Diia och några. Fredag gå på martins avslutning. Kanske fest på kvällen? Vara med mats lr maria i helgen? Sånt som märks. Denna vecka ska jag träffa god man och få tbx papper. Allt är ivägskickat nu, äntligen! Nu äre bara att vänta på brev och pengar på konton. :d flyttar 27 juni ju, inte juli. Juni! Åhh, ingen längtar mer än jag! Har börjat fixa med kläder redan men resten tar jag när pengarna kmt. Saker och sånt i mitt rum alltså. Och det är inte lite prylar och allt ska med! Jag hatar att göra mig av med saker och jag har redan rensat så det räcker för ett bra tag framåt;) Ska lyssna på musik o sova. Gonatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0