Godkväll.

Sitter i köket och försöker bli trött. Gick en kvällspromenad förut runt Vilbergen typ. Idag så åkte martin hem med 15.10 bussen och efter det var jag och handlade lite och träffade kompisar. Gick till cromwells och satt där och slappade. Väl hemma blev det makaroner och currykyckling till mat. Kvällsmat blev godis haha. Var inte hungrig sen. Martin har stekt pannkakor som jag ska ha till lunch imorn på jobbet. Ska försöka boka en data på bibban närmsta tiden så jag kan lägga in bilder för bloggar via mobilen, har nämligen ingen dator. Imorn ska jag handla diskställ, besticklådor och bestickkorg så jag slipper torka disken hela tiden. Blir på klippet för min god man sa att det skulle finnas där. Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till the work tomorrow;) Nattinatti på er!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0