....

Ångestfylld, nervös, trött, illamående och blablabla... mest ångestfylld. Mår rövhål i princip.. Va ska jag göra??
Hoppas på bättre tider och det lär ju bli med tanke på flytt och allt det där..
Det ska regna resten av veckan förutom på söndag.. verkligen uppmuntrande...
så vad ska jag göra resten av veckan?

Imorgon- studenter springer ut. Imorgon kväll- festa!
på fredag- festa? vara med kompisar iaf. Och med martin ofc<3
På lördag-Fira Sophia 18 år.
På söndag-vara hemma.

nästa fredag är det midsommarafton och jag är ledig ifrån jobbet. Ska fira midsommar med martin i år med, hos Eva & Rolle^^ its fun!
Veckan därpå är det dags för flytt. då har pengarna förhoppningsvis kmt från försörjningsstöd. Åka till Ikea! En av syrrorna ska med mig & pappa och eventuellt Martin ville följa med.

Nu ska jag försöka se glad ut. Har på mig mössa idag, för hatar att ha blött hår (a) Fjortis, jag vet, but who care?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0