:/

Jag har ont i magen och mår skit. Jag äter för lite, för dåligt, röker för mkt, tänker för mkt på döden och annat deppigt och är för trött. Jag är för rastlös, känner aldrig ngt inre lugn. Jag är livrädd för framtiden, vågar inte tänka positivt. Jag har gått ner i vikt. Jag känner mig äcklig och misslyckad. Jag borde äta mer, röka mindre, tänka positivt och sluta oroa mig så mkt. Varje gn jag åker buss tror jag att jag ska dö i ngn hemsk olycka. Varje gn som ngn jag älskar åker nånstans blir jag orolig. Jag är rädd för allt! Nu ska jag träffa Diia.

Kommentarer
Postat av: Martin

vi måste försöka hitta ett sätt för dig att sluta tänka såna här dumma tankar.

Du ska inte behöva lida med otäcka tankar hela tiden.

hoppas du kan sova gått i kväll gumman kram, puss

2009-06-04 @ 20:46:56

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0