:D



Jag har fått nycklarna till lägenheten nu:) Fick dem nu förut när jag var på stan efter mötet. Naajs!! Nu känns det på riktigt, nu är lägenheten min, på riktigt! :D
Mycket som ska fixas, adressändring bland annat^^

vaknade vid halv elva ungefär idag, åkte in till stan med halv ett bussen, träffade på Maja & Sofie en stund. Efter mötet blev det att åka hem och hemma är jag nu^^

Ska försöka komma iväg till jobbet imorn, jag måste! Jag fixar det, börjar må bättre nu o hostar inte lika mkt längre.

Underbart väder idag, shorts & linne blev det. O solglasögon. Men ingen glass än så länge. Bara en vattenflaska & ett äpple.. -.-


usch, blir att ta de lugnt resten av dan. Inte bra för mig att flänga omkring nu när jag faktiskt inte är helt frisk. Måste må bra imorn. Huvudvärken som smyger sig över mig, försvinn! Hoppas det bara är såndär huvudvärk som man kan få av solen lr för lite mat..

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja vad roligt Nadja:D är så glad för din skull, äntligen har du nyckeln. jag hoppas jag kan få komma på lördag, krya på dig puss kram

2009-06-23 @ 22:54:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0