Bilder på lägenheten

ska ta kort igen sen när lägenheten blivit möblerad, men tills dess så får ni stå ut med en hyfsat tom lägenhet. Tog korten innan fåtöljerna, matbordet, köksstolarna & bokhyllorna kmt in^^


Köket


Köket, jag sa ju att det är stort!:D


Vardagsrummet, älskar den röda tapeten på väggarna=)


 Vardagsrummet
 

Ett hörn av sovrummet/sovalkoven..


Vardagsrummet, här ser man även in lite i sovrummet.


En del av garderoben som är som ett litet rum.


Hallen, här ser man in lite i både kök & vardagsrum.


Toan ^^



Yep, de var dem bilderna det! Någon som vill komma? "jaa!"  Tänkte väl det ;)

Inflyttningsfest sker förhoppningsvis nästa lördag. Begränsat antal folk, det får inte bli ngn storfest. Har funderat på att ha två olika inflyttningsfester med tanke på att vissa av mina vänner inte vill umgås med andra av mina vänner..
Jag skickar ut inbjudan via sms, ni som inte har nr, checka in bdb de följande två veckorna!



På tal om nåt heeelt annat, bytte tungstav igår. Nu har jag en kortare & bekvämare sak o den börjar redan bli rakare o läka fortare. Blingbling dessutom. Försökt ta kort, men alla är fula, så ni som är nyfikna får väl be mig öppna mun ! ;) Haha.. Jätteviktig sak, lr hur? Not.

Imorgon är det ingen vanlig dag, nej! För Maja Sandsveden fyller heela 19 bast imorn!! Grattis, bästa vän<33
Jag älskar dej massor & ber massa om ursäkt ifall jag inte skulle hinna fira dig när jag är i stan efter Ikea imorn!
Well, bara ett år kvar av tonåren! Smaka på det du! Och NJUT!! Var tonåring så länge du bara får!! <333


Kommentarer
Postat av: Martin

Vilka fina bilder, lägenheten ser ju helt underbar ut ju!!!:)

åå jag är så sugen på att komma o hälsa på, saknar dig Nadja! kram o puss

2009-06-24 @ 23:29:06

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0