Bilder från torsdag-lördag


Bild 1 & 2. Utanför Mathildas lägenhet. Bild 3. Mathildas vardagsrum.
Jag & martin sov ju över hos mathilda o hennes kille natten mellan tors & fre. På fredag morgon öste regnet ner. jag hade ställt alarmet på 8 kvällen innan. Klockan 8 pep min mobil och martin satte på snooze i 10 minuter, jag somnade om, tio min senare pep alarmet, martin stängde av och båda somnade om, tills kl halv tio då martin väckte mig, han skulle på sin skolavslutning och det var meningen att jag skulle följa med. Men både trött o bakfull som jag var blev det att somna om. Vaknade senare av att det smattrade rejält mot fönstret. Så skönt att bara ligga o mysa o höra regnets smattrande utanför, det är mys det! Men just då var jag bakfull, så då var det inte lika mys. Satte mig vid mathildas dator, klädde på mig o fixade det som gick att fixa. Tog ngn buss hem sen, minns inte vilken. Jo, jag var hemma vid halv tre, för innan hade vi ätit sen frukost hos mathilda. När martin kom tbx från avslutningen var han ju förstås dyngsur. Mathilda o hennes kille stack iväg för att köpa frukost o jag diskade den stora disken som hon hade framme. Martin fick torka. Sen blev det frukosttime. Citron&lime yoghurt (skitgott!), färska frallor med hallonmarmelad o skinkost. Mmm. o vindruvor o nektariner till^^
Väl hemma vid halv tre iaf, blev det på med mjukisbrallor och en stor mugg kaffe med vispad grädde.
sen käkade jag mat o bytte om till andra kläder och drog till stan för det var tänkt att jag skulle följa med Diia på skumparty. Och jag var med henne o några andra tjejer först, gick till o med till bolaget o köpte lite dricka. Flummade runt på stan o sen ringde Maria helt plötsligt.  Hon undrade om jag ville med till Viken för att gå en krogrunda lr nåt. Först tvekade jag för hade ju tänkt vara med Diia, men till slut sa jag ja, eftersom Diia ändå skulle vara med en massa andra.
Gick till stortorget, väntade på maria & tog bussen med henne in till viken, gick till mats, där var vi en stund innan det blev dax att dra ut. en promenad senare bestämde vi oss för davidssons o vi stannade fram till stängningsdags! Skitkul vare, dansade, träffade kul folk, snackade med vakten som för övrigt var helt underbar, drack, och flummade!
Vid stängningsdags gjorde vi sällskap med en kille som jag inte vet namnet på, vi gick till hans bil för att lyssna på musik, men han hade tydligen tappat bort en speciell skiva så vi gick hem till mats.
Där blev det mys, mys å åter mys innan jag somnade.
Dagen efter mådde jag skit. Bakis, huvudvärk o pms. Ingen lust att prata lr vara social.
Vi tre tog halv tolv bussen för mats skulle åka till sthlm. han ska vara där ända tills hultsfred börjar. jag gick direkt hem till maja o vilade lite, sofie kom en stund och sen så gick jag & maja till en av majas kompisar för att låna två filmer. Sen mot stan för att möta födelsedagsbarnet Sophia o en kompis - Helle. Vi gick på stan o kollade lite, sen hem till maja för att hämta kubbspelet o det, o mot vasaparken där det spelades kubb. Jag gick hem till maja tidigare än de andra för mådde inte bra. Strax därpå kom de andra o vände igen för de skulle köpa pizza o sånt. Jag somnade i Majas säng och vaknade sedan av en pizzadoft. Gick ut och fick veta att jag hade ett handavtryck på halva ansiktet, hade tydligen legat med handen mot det, haha. Åt pizza, såg på filmen, sen så ursäktade jag mig, kramade om tjejerna o bad om ursäkt för att jag inte mådde bra o drog hem till Sofie, där jag hälsade o kelade med alla 3 katterna.
Tog 21.25 bussen hem från norr tull, väl hemma blev det sängen direkt, sov heela natten o väcktes av mamma imorse.
Idag har jag inte gjort särskilt mkt ännu, städat mitt rum o vardagsrummet, gått en snabbpromenad o sträckt låren som jag har så ont i. Och när jag kom hem satte jag på kaffet, o nu sitter jag vid laptopen..
Rubriken ovan - bilder från torsdag-lördag. Har bara lagt ut tre bilder ännu från när vi var hos mathilda på fredagmorgonen.

Mer bilder alltså:



Vi var på Palace, jag, Martin, Mathilda, Fia, Veronica och x antal killar som jag glömt namnen på.
Vi hade rätt kul till en början, med det var fullt av folk, o man hittade ingenstans. Jag & Martin gick till baren o beställde varsin dricka o mathilda försvann. När vi ringde efter henne fick vi veta att hon stuckit hem. Så jag & Martin gick hem till henne. Mathilda tyckte att Palace var rätt tråkigt. o jag höll med. Otten är helt klart bättre för oss tjejer i vår ålder o betydligt billigare! palace är lite snobbigt, men jag tyckte ändå det var kul att komma in.^^



Nätstrumpbyxor är HETT!!<3

  i fredags hemma hos mathilda, bakfull :O




Mats, jag & Maria var på davidssons i fredags. På bilderna, Mats försöker spela fuller för att sedan skicka ett mms till min kompis som tidigare skickat bild på henne sj. Andra bilden, Maria, men tyvärr var det för mörkt o dåligt ljus, så det ser lite konstigt ut, men hon är massa söt ändå!

Nu, bilder från igår, när vi var i vasaparken o spelade kubb. Helle, hennes pojkvän, Maja & hennes kille Martin, Sophia & Andreas.







Sådär, det var några av bilderna från Kubbspelet.

Hade velat ta kort på fler händelser under helgen, men det är ju jämt massor man glömmer lr ej orkar.
Synd att jag inte tog kort från min brors student, men min mobilkamera skulle ju krångla just då. (minneskortet älskar att lagga ur).
han var iaf jättefin!!

Nu orkar jag inte skriva så mkt mer, men det här inlägget var iaf lite mer detaljerat än gårdagens som mest var deppigt..
Helgen var skitbra iaf, massa kul!!

Imorn är det måndag, dags att gå upp halv sex för att åka o jobba. Alla andra har sommarlov, men jag får fem veckor semester från o med 6 juli!! :D och vad är helgerna till för? Jo, att träffa kompisar & andra nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Martin

Shit låter som en ass nice helg, du har ju gjort en massa roliga saker^^ jaså du så du gick till systemet igen där ser man, och blivet packad 3 gånger nu, men det så skit kul ut det med kubb spelet:) kram puss

2009-06-14 @ 14:10:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0