A good monday.

Kom till jobbet kvart över 7 Imorse:) har städat personalrum, toa, dusch, hall i princip hela dan. Riktig grovstädning var det. Massor med damm, spindelnät och äckliga spindlar bor i jobbets dammsugare just nu. *rysa* hatar spindlar! Var helt slut efter städningen, mga kalorier brända. Städning är fan bra träning! Har typ ont i min lever efter helgens festande. Trodde det var ryggont men lotta sa att det nog var helgens supande som satt sina spår, haha. Efter jobbet åkte jag och kerstin till Flügger färg där jag valde tapeter till mitt vardagsrum. Målaren/tapetseran ska hämta imorn och börja tapetsera. Han som vi fick hjälp av på Flügger färg trodde inte att jag fick dem som jag valde ut för hsb men det märker jag väl imorn:p nu ska jag ta bussen hem till martin, ska sova där inatt:) Imorn får jag väl veta om tapeterna jag valde vart godkända, om inte får jag väl åka dit och välja ngt från deras. :p men jag gillar de jag valde. Röda, guldiga och lite rosa på en som jag vill ha som fondvägg och så på de 3 andra väggarna hittade jag ett tillhörande rödguld:) Sovrummet är redan tapetserat i orange. En varm färg som jag gillar. Jag gillar varma färger, lite orientalisk sådär:) Ikväll blir det nog lugnt skulle jag tro. Film antar jag. Bye Bye, ska snart på bussen in till byn:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0