Unhappy




Faan :'( Kollade igenom massa bilder från bdb från vårt förhållande.. :/ Mitt hjärta bara värker av alla dessa bilder. Vi hade byggt upp så mkt tillsammans o nu är allt bara borta. Ingen kan förstå hur det känns. Tårarna bara rinner hela jävla tiden.. Faan..
Jävla bakslag asså :'/




Deppdepp... Old pix's men vem bryr sig...



 



Ni kanske fattar hur ja känner mig? Det räcker med att kolla på bilder o minnas. Vem fäller inte en tår då? Bara de som saknar o lider ofc.. Shara Nybom, du vet hur jag känner mig, du har varit med om exakt samma sak!<3


Kommentarer
Postat av: shara

aa gumman jag vet hur det känns. Det är förjävligt och jag tkr så jävla synd om dig. Saknar och älskar dig <3

2009-07-07 @ 16:32:12

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0