Torsdag

Jag kom hem vid halv sju imorse, efter att vi hade efterfestat hos becks. Becks typ däckade i soffan & då kände jag att jag ville hem & sova. Och sov, det gjorde jag! vaknade vid 13.20 ungefär, har duschat, käkat frukost & sånt..
Nu är jag på bibban o sitter här vid datan o tråkar..
Glömde min mobil-laddare hos mattias, så han skulle skicka den på posten. han skickade den igår skrev han så den borde komma imorn..
Så, min mobil är snart död, vilket innebär att jag inte kan prata i telefon..
Idag regnar det ute :/ Ska träffa Carro & Diia vid 18-tiden ikväll. Carro åker till Turkiet imorn.
Har lite huvudvärk.. Inte så konstigt med tanke på gårdagen..

Orkar inte skriva, är precis slut.. Ska snart hem och käka mat..
Byebye!


Kommentarer
Postat av: Martin

shit decka!! mycket fest nu. men det är kul, själv sitter jag hemma och sover typ:P

roligt bild

2009-07-09 @ 19:37:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0