Tisdag



Vaknade vid halv ett, mår ganska dåligt pga vissa grejer. Måste ringa ungdomsmottagningen, men innan dess måste jag kolla vilken ålder som man får sluta gå dit och om det kostar ngt för mig som är 20 år. Ja, jag kollade nyss här på nätet och det står att ungdomsmottagningen är öppen för tjejer & killar fram till 25 år. Dessutm har de flyttat till Vattengränden 14 som tydligen ska ligga precis vid Otten nattklubb..
Jag måste få en tid NU, för såhär som jag har det nu kan jag inte ha det! Och nej, jag tänker inte berätta mer detaljerat här på bloggen..

Well, igår kväll var jag med Natha & Lina i Ljura. Vi hade rätt kul, även om det hände lite grejer.. Fick skjuts hem iaf av Linas kompis. Somnade vid 3.

Igår pratade jag med Martin oxå en stund, det gick bra. Vi kom fram till en del saker o det gick bra att prata den här gången. Lite ångest, men det gick snabbt över.

Tisdag idag, ska snart hem o laga mat med personalen. Då kanske jag kan ta upp det här med ungdomsmottagningen med dem.

Handlade igår, yoghurt, matlagningsgrädde, bröd & pizza. Glömde bort att handla juice, får göra det idag.

Igår lagade jag ris & kycklinggryta till mig själv innan jag drog ut. Det smakade faktikst okej. har en låda i frysen nu, men idag vill jag laga pastasallad, det är gott! Med tonfisk & räkor! mm!
Måste köpa mer ägg, mina är slut. Majonäs vill man oxå ha o lite fler kryddor.

Nu måste jag kila, har saker att fixa. U-N-G-D-O-M-S-M-O-T-T-A-G-N-I-N-G-E-N!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0