Måndag igen då!



Yay, ny vecka o nya tankar får jag hoppas. Mija sov hos mig inatt, o sen var vi hemma hos henne en stund o käkade lunch. Hon är påväg till Motala nu för att hälsa på sin mamma i fyra dagar + gå på en kusins begravning..
Vi var först på Utebion igår kväll, efter det drog vi till navesta, o sen hem till mig, och sen så hälsade vi på Mijas pojke som hon har på G.
Vaknade vid halv ett idag, stekt ägg, yoghurt & kaffe till frukost.
Är på bibban nu o chattar med Melinda på msn. Ska sitta i två timmar, laddar mobilen samtidigt. sen ska jag handla mat o sånt o sen får jag väl se vad som händer ikväll. Kanske att jag träffar någon?
Min hjärna är verkligen helt fucked up nu, jag känner inte riktigt igen mig själv i vissa situationer. men jag börjar komma över Martin mer o mer, o tjejen oxå för den delen. Tänker inte alls lika mkt på det längre, det är skönt. Martin o jag gjorde nog ett bra val, att inte träffas eller ha kontakt.
Men kanske att vi kan ha kontakt senare igen, jag har liksom gått vidare mer o mer o träffat massor av nytt folk, så livet känns underbart igen. Utan pojkvän o hela köret. Singelgrejen, jag behöver verkligen det! O jag älskar att vara singel nu, finns inget bättre!! Ahh, bara kompisarna, fester & allt, det är livet just nu!! (A)



En av de gångerna vi festade i navesta =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0