Inget ämne





Diia har åkt hem o jag sitter kvar hemma hos mig, skönt faktiskt. Diia o jag gick upp vid halv ett o lagade pasta m köttfärssås till brunch. Sen tre timmar senare blev jag hungrig igen o då befann vi oss på stan, så det blev chicken mcnuggetsmeny ;D

Snart ska jag sätta på kaffet o äta riskakor^^

Vi kom hem vid fyra idag morse, vi hade jättekul kan jag säga.

Hmm, imorn äre söndag & jag ska tvätta.. Bläh, vill hellre göra nåt annat.. Tvätt-tiden är klockan fem så jag hinner inte åka hem till min familj ifall jag inte får för mig att vara morgonpigg då.

På måndag måste jag vara pigg & gla för då är det jobb som gäller. Jag längtar, ska kännas skönt att komma tillbaka i vardagen igen.

Shara , jag tänker på dig <3 Usch, det kunde ha gått illa egentligen, men tur att det gick hyfsat okej ändå<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0