Hej onsdag!

Jag kom hem vid halv ett idag o hoppade i duschen det första jag gjorde. Nu tinar jag pasta & köttfärsås i micron för jag är jävligt hungrig, har nog aldrig varit såhär hungrig. Åndå åt jag ett jävligt stor frukost på hotellet där vi hamnade imorse. Men det är ju några timmar sedan & jag ska ju äta ofta egentligen. Lite men ofta funkar på mig.
Well, vi hade kul igår iaf, jag & Mija. Förfestade hemma hos henne o sen hamnade vi på palace där det var gratis inträde, wiie!
Och resten behöver jag kanske inte nämna här, men hemma är jag iaf o bakisen börjar dra iväg från mig, tack ;)

Lite bilder kan man kanske bjuda på?




Bild 1. Jag & Mija camar ;) Bild 2. Mija på palace:) Bild. 3 Mina heta leggings ;D Bild 4. Sovandes jag hos Mija^^



Nu ska jag dra, min mat väntar på mig ;D Herrå!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0