Godmorgon!!

Idag ska jag & Diia till Motala för att träffa Mattias + några andra folk. kanske blir fika på stan?? Synd att det måste regna hela tiden, hur kul är det att fika på stan då? Och Matte som ville bada, det blir nog inget bad, haha..

har sovit himla gott hos Diia, jätteskönt. Sängen är oxå skön att sova i^^
har duschat, käkat frukost o packat. ska bara ta min medicin. Vid halv två går bussen till Motala..

Diias hund Daisy är verkligen grymt söt! En bra vovve att fotografera oxå, hon tittar rakt in i kameran :)




Söthund :D

Nu ska jag bara boka dator på bibban så att jag kan sitta de närmaste dagarna=)

Byebye, see ya!

Kommentarer
Postat av: Martin

hoppas du får det trevligt där:)

fina bilder^^

2009-07-07 @ 14:53:22

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0