Fredag...



Mija sov hos mig inatt :) Igår kväll var vi först med Diia o sen hem t mig för att ta det lugnt, drack té o kollade på tv, som funkar nu. har 14 kanaler :D
Sen drog vi ut, Diia åkte hem & jag o Mija åkte t Navesta för att hon skulle hämta saker hos en kompis. Sen efter det åkte vi hem till Mija där vi var en stund. Sen gick vi hela långa vägen hem i motvind & ösregn, snacka om att vara både dyngsura o helt slut när vi väl kmt in till mig! Bytte om t pyamas, poppade popcorn o kollade tv. Sen sov vi vid 2 ungefär. vaknade vid 12 idag, åkte hem t Mija för att hämta en kabel t mobilen min som jag fick låna. Och nu är jag här på bibban o laddar mobilen samtidigt. laddaren verkar inte ha kmt idag heller, hoppas verkligen den kmr imorn. Annars blir jag förbannad fan. Och om 3 ringer så måste jag ha allt. Men jag tror det dröjer ngn vecka till..

Idag äre fest i navesta. jag ska dit med Diia, Mija, Jennie o en massa annat folk.

Imorgon äre Otten som gäller, om det blir av ens. Sånt som märks^^

har en timma & fyrtio minuter kvar av min datatid. Efter det ska jag hem o duscha, äta o sen t stan igen för ska möta Diia & Mija vid 18.45. Natha oxå antagligen :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0