...

Jag vill ha ett nytt utseende. Så jag & Yim ska blondera oss.. Jag skiter i om jag inte passar i blont hår, jag vill bara byta utseende, för som det är nu känner jag mig så äckligt ful.

Så min kompis ska köpa blond hårfärg så nästa vecka är jag blond!! :D


Om hårfärgningen misslyckas så får jag väl färga det blått eller nåt. Vill bara förändra mitt utseende efter allt som varit. kanske inte hjälper, men jag vill känna mig snygg o en ny hårfärg hjälper nog till. Särskilt en blond härfärg.

Och när jag ändå håller på så kan jag oxå skaffa en ny piercing men det får bli när jag blivit rik. Denna piercing ska sitta i näsvingen. Och det ska vara en fin ring.


Nu känner jag mig slö, seg o äcklig så ska gå och lägga mig för att sova. har varit trött hela dan o försov mig imorse...

Nattinatti o önska mig lycka till som blondin okej?

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0