=)

Idag har jag varit på dejt =) Vi snackade, myste o käkade, nice vare! :D Är på bra humör idag alltså.

Usch, imorse var jag stendöd när klockan ringde halv åtta. Men jag var på jobbet prick 8 faktiskt o dagen var seg ja.. Följde med Lotta hem sen o drack kaffe o hälsade på hennes nya kattungar som är 8 veckor gamla, de e så söta, verkligen förbjudet söta! Man ba; GOOS! hehe

Sen efter det var jag på min dejt, romantiskt värre <3

Kom hem vid kvart i tio ungefär, har fastnat vid datan. ska fixa kvällsmat o sen sova.

Igår kväll var jag med Yim :D Vi åkte först till Navesta, sen till utebion o till sist hem till mig. Klockan var rätt mkt, så var tvungen att sparka ut na sen när klockan slagit midnatt, o hon gick så snällt så!

Blir störd hela tin för att jag är på  o folk ska snacka hela tin, så kan väl inte blogga så mkt mera, får vara social med folket på msn ist:P

Nattinatti!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0