Shopping :D

Idag har jag shoppat för mina presentkort :D Har köpt två par strumpbyxor, två par leggings, ett linne, en kofta och en klänning som jag ska inviga på nyårsafton:)
Har även köpt en flaska vodka till mig & Sebbe som vi ska ha på nyår. På nyår blir det fest hos mig och de som kommer blir Rasmus, hampus, henke, sebbe (förstås), carro, pablo, iffen och sen några fler ^^
Hoppas det blir kul, men det blir ingen utgång för på nyår lär det ju vara tjockt med folk på krogarna...
Imorgon ska jag följa med en kompis till sjukan, hon ska göra abort, sen så blir det väl chill hemma och på kvällen ska jag vara med älsk & jenny :)
Men nu ska jag nog poppa popcorn, äta upp min choklad o glo på teve.
Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0