Nu

Om tio minuter ska jag gå till hörcentralen på sjukhuset på kontroll. Kolla mina hörapparater osv..
Har precis käkat nu, pasta med köttbullar och fetaost<3
Innan dess träffade jag mina föräldrar på en fika i stan och efter det följde jag med mamma som smakråd när hon köpte julklappar. Har fått två tips på vad jag kan köpa till pappa med :)
Känner mig lite smått segt idag, dessutom undrar jag vad jag ska göra imorn?? Carro kunde inte gå ut och festa och Sebbe är inte ens hemma, han ska på Lars Winnerbäck i linköping...
Så, vad ska man hitta på då då? Lina finns alltid, men orka att vara ute i stan med henne o glo, skittråkigt, iaf om man är i min ålder..
Jaja, jag hittar säkert på något, får höra med några :)
Nu ska jag göra mej iordning, ska strax dra mej. Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0