Nu

Har skickat iväg anmälan om försäkring till min katt Lisen på Agria. Så nu väntar jag på besked och post :)
Har inte gjort så mkt ännu här hemma. Ätit mat, druckit kaffe osv. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blir nog att träffa en kompis skulle jag tro :)
Min dator har krånglat lite idag, den är seg och massa. Skitjobbigt. Diskrensning har jag haft idag, men det hjälper ju föga mycket då..
Nej, nu ska jag resa på mig och gå till bussen. Ska mot stan.

Puss så länge!


Försöker lära mig det gratis bildredigeringsprogrammet Gimp, eftersom jag inte fattar hur man laddar ner photoshop på svenska gratis..
På bilden, jag med kaffestänk plus rundade kanter i fotot..



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0