Nu -

- Är jag på jobbet.. Trött som jag vet inte vad efter helgen och en natt med tre timmars sömn ungefär. Igår så drabbades jag av en lindrig städanoja, vilket innebar att jag städade min klädgarderob. Sorterade samtliga kläder, skor och dylikt. Sedan gick jag igenom mina bokhyllor med och städade där med. Efter det kunde jag sova :P Drog iväg till Jenny oxå på fika, té, bulle & pepparkaka.
Det är segt på jobbet och bakom mej står några högljudda grabbar med utvecklingsstörning, de går mig på nerverna. Pratar heela tiden utan paus samt med höga gälla röster. Jag tror jag avlider.. Är inte på det bästa humöret nu. Har stor lust att skrika åt dem att hålla käften, men jag törs inte.
Oh well, äntligen gick de, sköönt!
Snart är det dags för lunch för brukarna (de på dagcentralen)..
Skriver mera senare tror jag :) Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0