Mörkt ute

Nu blev det mörkt igen utomhus. Har bara suttit framför datorn och snackat med Jill idag typ. Skönt att det finns mer att göra när Sebbeälsk kommer till mig vid fem. Det ska handlas, tvättas & lagas mat. Sen blir det myskväll framför tv:n, men en promenad innan dess=)
Imorgon ska jag jobba. Och inte ha på mig leggings, för kallt. Jeans är inte mkt bättre, det e oxå kallt:S blir två par leggings, för det är snyggast med leggings:D Och en stor tröja över, vinterbootsen & jacka så är jag redo för shoppingturen på stan after work. Det ska inhandlas julklappar till Sebbe, Jenny, Maja, Alexxz & Tomas.
Jag vet vad jag ska köpa till de flesta, men måste komma på något originellt till min bror Tomas. Får skriva till honom och fråga:D Tror han är inloggad på . Eller nä, det var han inte:/
Jaja, får fråga på söndag, han kommer ju hem på lördag & på söndag ska jag hem till familjen och fira fjärde advent. Får jag hoppas på iaf :)
Ehm, nu är jag bra förvirrad alltså. Kan inte fråga på söndag eftersom jag ska köpa allt imorn:P Shit, vad jag är flummig nu alltså.

Var som sagt hos Jenny igår kväll och såg film - Mamma Mia. Och då visade hon en gammal bild på mig på datorn. Var nog 16 år där tror jag. Lite stelt leende, inte van vid att bli fotograferad bara sådär på den tiden:P



Såhär såg man ut för fyra år sedan alltså ;) Var smal där med:( Ska bli lika smal igen, har gått upp lite, men är inte tjock om ni tror det. Nej, jag ser normal ut, men att vara lite smalare skadar inte ;)

Imorn blir det bio. Avatar premiären för mig & älsk. Klicka här så kommer ni direkt till trailern ;)

Puss så länge!♥

Kommentarer
Postat av: någon som gillar lisen

Vad fin du var då :)

2009-12-17 @ 21:53:06
Postat av: Nadja

Sv till någon som gillar Lisen: Tack, men vem är du?

2009-12-18 @ 09:46:10
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smink tävling har blivit utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-18 @ 17:13:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0