Människor till allt

Vissa personer är det något fel med helt enkelt. Självgoda personer som anser sig vara bättre än andra och skriver på ett sätt som gör en förbannad. Personer som tror sig veta om mycket, men som många hatar. Du skulle bara veta hur patetiskt du är! Så många som tycker att du är överdriven och äckligt självgod. Såna personer är hatade, men även älskade.
En chatt-konversation gjorde mig förbannad nyss. Tydligen är jag misstänkt för "skyddande av brottsling". Jävla skitsnack kallar jag detta. Idioten pratade på och jag ville inte höra skiten som kom ur hans käft. det enda han tänker på är snusk och åter snusk och det har jag talat om för honom. Sen så kommer en till och anklagar mig för att "ha kännedom om brott". Och den personen hade talat om för mig att han ljuger osv. Så jag valde att inte tro, just för att jag visste att han snackar jävligt mkt skit. Så hur i helvete skulle jag kunna veta? Och du, jag var inte nykter, inte han heller. Och jag har inte med eran äckliga skit att göra. Jag har inte bett om att få veta skiten och jag orkar inte bry mig, för jag har inte fått nånting av er när jag råkade illa ut i somras.. Och vissa personer får helt enkelt skylla sig själva som gör vad som helst för en grej liksom. Om det nu är sant, jag vet inte.  Folk ljuger och rör ihop det och så blir jag inblandad i smeten, trots att jag inte varit eller är det EGENTLIGEN.
Hörrö, du som anklagar mig för "skyddande av brottsling", du ska nog tänka innan du snackar och kanske kolla runt lite mer efter fakta innan man anklagar någon som du inte vet ett piss om. Och du, känner jag dig nu eller? Nej, så fan heller. Det var du som bad om det, och du verkar tycka det är kul med all uppståndelse. om inte du träffat idioten, hade jag sluppit bli addad på msn och fått veta kalaset om detta. Som jag inte visste något om förrän du påminde mig på msn.
Iaf, tur att polisen inte kommer ta detta så allvarligt, finns ju inga bevis för att jag skulle dölja något.
A- dra åt helvete, och kontakta aldrig ALDRIG mig mer igen! då skickar jag polisen på dig, såsom du kommer göra:S

Japp, kvällens inlägg är väldigt grovt och avslöjar mycket ilska och så vidare.
Men mer än så avslöjar det inte. Och jag vet att ni läser min blogg, känn er träffade!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0