Hos Lina





Sitter hemma hos Lina & tråkar Väntar på några av hennes kompisar som ska komma nu :P Varit på stan med henne först sat vi på coffee house och jag köpte bara en cola. Sen helt plötsligt blev jag hungrig (antagligen för att jag var uttråkad med) så då gick vi till McDonalds och jag tog en chicken wrap plus pomme :)
Är fortfarande uttråkad, ska nog snart åka hemåt och äta ännu mer :P haha nae, men det blir nog datorn, tv och sen läsa numret av nya veckorevyn som kom idag :D

ay, har inte så mkt mera att berätta, bloggar mest pga tristess ;)

Bilderna ovan föreställer Lina herself ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha måste vart kul o väntat xD fan att du drog ja o CG hade dö chill sen :D

2009-12-09 @ 00:42:16
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0