Hisskaos

I mitt hus där jag bor finns två stora hissar. Båda slutade funka idag och många fick panik. Många som bor i det här huset är gamla och klarar inte av att gå i trappor. Men nu när jag var nere i tvättstugan,(brukar ta hissen ner, men tog trappan idag), så kom en kille som skulle laga hissarna och som tur var så var det bara en hiss som var trasig, den andra funkade, men det var det inte många som visste med tanke på att det bara finns en knapp till båda hissarna och att den hissen som egentligen funkade hade helt enkelt bara stannat pga den trasiga hissen. Haha, så rörigt det kan bli pga trasiga hissar. man vill ju inte vara med om att fastna i hissen. Om ni sett några skräckfilmer om människor som fastnat i hissar så förstår ni nog. Det är inget man vill vara med om, den som inte haft cellskräck innan kan drabbas av det då. :P
Oh well, kaoset har lagt sig och hisskillen jobbar för fullt nere i källaren där hissen fastnade .

jag ska ta mera kaffe, vänta tills min tvätt torkat och fixa lunch. Sen blir det stan.
Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0