Gårdagen - Ganska blöt & sen kväll..

Igår hade jag fullt upp :) Först så hämtade jag ut min vänstra hörapparat, döskönt var det att få tillbaka den, efter det gick jag till Jenny och hjälpte henne och hennes familj att flytta. Jenny flyttade hemifrån igår, hennes etta var stor och jättefin, den var större än min till och med :P Efter att hon hade fixat iordning med det mesta och ställt upp viktigaste möblerna som soffan, säng, köksstolar, bokhyllor, tv osv så blev det att förfesta hos henne. Jag, Shara, Ida, Jenny & hennes pojkvän Jonne. Jag & Shara drog vid tjugo över nio till en annan förfest hos Sharas pojkvän Mattias. Där var det fullt drag trots att det var två, tre personer bara. Mattias bor i en studentlägenhet nämligen så det var ca 3 personer i varje rum, men studenterna har eget rum som tur var. Iaf, vi blev bjudna på grogg, jag & Shara. Senare blev det utgång till Otten. Det var trevligt till en början, luciatåg på dansgolvet, nice^^
Sista bussen hem för min del gick 01.00 från söder tull så jag tog först spårvagnen till McDonalds vid 12 och käkade, träffade på några andra kompisar där med :) Sen blev det att ta bussen hem till mig, och en timma senare kom Andreas.. Han gick från mig vid halv fyra typ. Jag somnade vid fyra..

Idag vaknade jag strax före halv tolv av ett buller. Någon form av byggjobb utanför som lät som bara den..
Så jag gick upp, käkade frukost och så. Ska snart fixa iordning mig och sätta på kaffet...
Ska träffa Sebbe vid 14, handla lite till kvällen, då är det fest hos mig, var väldigt länge sen och det kommer en del folk:D Hoppas det blir kul. Men ingen utgång idag dock, det orkar jag inte  :P

Ska strax gå till Jenny med för har en väska och en askkopp kvar där. :) Fick askkoppen igår för en av mina två blev ju baxade för ett bra tag sen och jag vill ha två för det är så många som röker...

Pusspuss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0