Fredag

Gick upp vid halv nio idag för vaknade plötsligt vid kvart över 8 av ingenting. Sebbe hade som vanligt åkt hemifrån vid halv åtta, men det roliga var att jag vaknade en gång vid sex och då låg han och sov så sött. Sen när man vaknar nästa gång är det tomt bredvid ;) Lustigt det där. Jag sover alltid stenhårt på morgonen, men på nätter halvsover jag mest..
Iallafall, har käkat frukost, städat badrum & kattlåda, håller på och tvättar nu, ska hänga tvätt om en halvtimma. Nu ska jag ta första ciggen & sen borsta tänderna.

Dagens fråga: Vad har ni för morgonrutiner på morgnarna? Både när ni ska upp och när ni är lediga?

Jag kan berätta att mina morgonrutiner alltid består av att äta frukost vid tv:n oavsett om jag ska jobba eller bara vara hemma. Sen är det att fixa mig, diska, bädda sängen och dra hemifrån om man ska iväg. Är man ledig så brukar jag vara slö, frukosten tar hur lång tid som helst, eftersom det blivit mitt favoritmål på dagen. När jag bodde hemma och gick i skolan hatade jag allt vad frukost hette, men nu bara älskar jag att slappa vid tv:n med min frukost. Jag börjar känna mig lite som min mamma, hon älskar också frukost och att läsa tidningen i soffan med sin frukost :) Mysiga stunder helt enkelt!

Idag är det fredag då som sagt.. Ska sova hos Sebbe inatt. Mina vänner Caroline & Pablo är kattvakt. Carro är en av de få vänner som jag verkligen kan lita på till hundra procent! Och hennes pojkvän är oxå en pålitlig människa. Jag brukar inte kunna lita på vissa vänner, men de två plus Maja & Shara kan jag verkligen känna tillit till. Det är så olika om man kan lita på en eller inte. Sen orkar jag inte rada upp en massa namn på vilka jag litar på eller ej. Alla behöver inte veta.

På söndag blir det att gå upp vid nio,tio ungefär. Ska ta 12bussen hem till Krokek & familjen.

Nu måste jag sluta, min katt far runt som en stormvind i hela lägenheten. Puss!


Kommentarer
Postat av: Maarit

Kanske nåt för dig:

10krKatter.pdf" rel="nofollow">http://katter.nu/jul/julkalender/Rabatt10krKatter.pdf

2009-12-05 @ 12:13:41

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0