Fika med carro, nya stövlar & hos sebbe

En bra dag bortsett från ångest när jag gick upp.. Idag har jag köpt nya stövlar på skopunkten med en söt liten klack och två spännen på skaftet ;) Sedan blev det hem till Sebbe & käka mat, sedan tillbaka till stan för Carro behövde prata, hon hade bråkat med både föräldrar & pojkvän så vi fikade på Coffee House och pratade. Kanske utgång hon och jag på fredag, sådant som märks :)
Torsdag imorgon då. Ska till hörcentralen på kontroll men innan det fika med mamma & pappa. Senare måste jag storstäda lägenheten för det var länge sen som jag städade ordentligt. Har bara dragit med dammsugaren då och då och torkat lite i badrummet och köket.. Sebbe ska sova hos mig med, så det blir nog att han hjäper till ;) Mitt sovrum har nog inte dammsugits ordentligt på väldigt länge så det är verkligen dags :P




En osminkad bild på mig när jag var hemma hos familjen i söndags :P

Nu måste jag sluta. Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0