Bra början :)

Vaknade vid 12, eftersom jag gick och lade mig senare än jag brukar, tror klockan var halv fyra kanske?
Åt min frukost framför tv och med Lisen i famnen. Älskling ringde sedan och vi pratade, mys :D Sedan fick jag tre julkort:D Ett av Charlotta, ett av Alexandra och så ett av min syster Therese :) (Klicka på namnen, ni kommer till deras bloggar då, Charlotta har tyvärr ingen blogg, men de andra två:D)
Nu är klockan 14 och jag har inte hunnit göra någonting. Ska nog sätta på kaffet och gå ut på balkongen. DEt har snöat massor inatt och det är kallt som bara den.
Märkte det igår när jag och Sebbe sågs på stan, blåste dökallt. Och sen när jag & jenny sågs vid nio-tiden igår kväll. Kaallt och blåsigt:P Det blåser inte mindre idag, såg en gubbe från mitt köksfönster med pälsmössa och plastpåse som ville åt något annat håll än gubben själv. Hm, komiskt:P

Till gårdagens inlägg, det arga, ja, jag var arg. För denna tjej som anklagat mig vet inte vad hon pratar om, jag har inte berättat allt för henne. Om att jag var onykter och om att han var onykter och även om att hon sagt att han ljuger mycket. Och att det står ord mot ord, vad gäller mig. Resten har jag inte med att göra. Ledsen för att du tyckte jag betedde mig egoistiskt, men tänk dig för innan du pratar helst.

Så, nu ska jag fixa lite i min lägenhet. Gosa med Lisen, städa, dricka kaffe, röka och vänta på min personaltid kl 15. Ska tvätta oxå dessutom. Puss så länge!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0