Avatar


Filmen Avatar var en av de bästa jag sett. Jättebra film som jag absolut vill att andra ska se!



Kort beskrivning: Den desillusionerade marinsoldaten Jake Sully skickas till planeten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida.

Källa: SF.se

Jag & Sebbe hade en trevlig fredag igår. Vi åt middag med hans föräldrar, sebbes bror plus flickvän. Därefter blev det bion som var 2 timmar & fyrtio minuter lång. Vi gick hem sedan, iskallt var det.
Sebbe gick upp tidigt för han skulle jobba, men jag sov kvar fram till halv tolv och åkte sedan hem till mig. Har ätit, busat med Lisen och druckit kaffe.
Ska strax till stan för att köpa vissa grejer till julen och sedan blir det lugn lördagskväll med Sebbe.
Vad ska ni göra idag?






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0