Älsk sover, en annan är nattuggla...

Alltså, min pojkvän somnar alltid så fort, vart han än är. Han behöver bara blunda en stund, så somnar han. Det är lite småirriterande då en annan inte alls somnar särskilt lätt. Men jag antar att min pojkvän är en av många få människor som lyckas somna pang bom.. För det lär ju inte vara vanligt det där menar jag.. |-)
Så, han ligger i min säng och sover och han lade sig för en knapp halvtimma sedan. Tjoff säger det bara..
Jag kommer inte somna än, sov ju fram till halv tolv idag.
Oh well, vi såg en film på Tv3 förut, men innan dess var vi till Ica och köpte det nya numret av tjejmagasinet Solo plus en påse ostbågar till Sebbe. Jag däremot åt min chokladtomte som jag fick av Sebbe igår. :)
Det har varit riktigt kallt idag, men ändå mys för solen har skinit och snön har varit som jag vill att snö ska vara. INGEN kramsnö! :D
Sådär, vad ska jag skriva mer då?
Jo, livet leker och på torsdag är det julafton. Någon som längtar? Jag längtar inte längre efter julen eftersom jag nog vuxit ifrån den där längtan man hade som liten. Däremot ser jag framemot en mysig kväll med familjen :D

Sleep sweet!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0